събота, 31 май 2014 г.

join the food revolution.

ако не искате да четете всичко по-долу, надявам се поне да прочетете това: утре, на първи юни, пред toasty ще има нещо като шветска маса, на която ще можете да си направите сами сандвичи и да платите колкото пожелаете.
на първо място, toasty правят божествено вкусни сандвичи.
на второ, парите, които ще съберем отиват за благотворителност - за лечението и рехабилитацията на кати, която беше блъсната от кола на спирката.
наречете ме емоционална, но когато някой ме помоли да ям в името на благотворителност, аз казвам твърдо да.

ако все пак сте останали до тази част на статията, поздравления.
поздравления, зьщото твърде малко хора изявиха желание да бъдат заговорени - дори когато ставаше въпрос за съвсем кратко разяснение на благотворително събитие.
днес следобед раздавах флайери на центъра, като целта ни беше да заговорим максимално много хора, за да ги ангажираме лично - ако не, много просто ще изхвърлят флайерите, без да ги погледнат. което до някъде разбирам, но което ме натъжава, защото видях колко много труд и мотивация бяха вложени в инициативата.
хората, с които бях днес, работят от доста време не само за food revolution-а, но и за трите концерта, които ще набират средства за кати. занимават се напълно доброволно, никой не ги е карал, както никой не е карал и мен. всичко е любов и мотивация - все неща, които ни трябват повечко в днешно време.
моите адмирации към всеки, който подкрепя доброволните благотворителни инициативи.
и безкрайно уважение за всеки, който е дарил някога кръв. или орган.
пет минути, пет лева, малко кръв, малко любов, малко саможертва - всичко това може да спаси човешки живот.
това си мислех днес, вървейки из главната, докато коремът ми упорито къркореше, главата и краката ми ме боляха зверски и умирах за кафе.
не ви казвам това, за да ви надъхам само за кати. казвам ви го, за да ви надъхам да се развиете в морално отношение.
както вкусните, но здравословни сандвичи на toasty ще ви накарат изцяло да промените мнението си за "безвкусната" здравословна храна, така и всеки жест към непознат ще ви убеди, че да даваш от себе си всъщност носи по-голяма радост, отколкото да получаваш.
тъй че нека се присъединим към революцията.
не само към хранителната такава.

1 коментар: