сряда, 23 април 2014 г.

подобаващо дълъг пост за недостатъците ми.

(мисля, че това изражение също може да бъде причислено към недостатъците ми)
макар че ми е мило, когато някой ми направи комплимент, винаги ми се струва, че е някак нечестно да го приема, след като не съм съгласна.
и по този повод, ето ви подробен списък с всичките ми недостатъци.

1. аз съм един от най-големите attention whores, които познавам. сериозно. не непременно към всички, но ако ви харесвам искам да ме забелязвате. постоянно. сериозно, ако се познаваме и не ми харесвате отговорите в аск и снимките във фейсбук и инстаграм вероятно си мисля, че ме мразите. знам, че няма нищо общо, но ирационалната ми част е много по-силна.
2. ужасена съм от разговори с непознати и ако ми пишете без да се познаваме вероятно няма да ви отговоря. не понеже не искам, просто няма да успея да се самонавия да се запозная с вас. по същата причина не общувам с нови хора, освен ако не съм принудена. ако по някаква причина съм ви писала първа - чувствайте се изключително специални.
3. закъснявам с подаръци. ама наистина много. и забравям рожденни дни и какви ли не празници. my bestie, светла, го взима ужасно насериозно, но that`s the way it is, освен ако рожденния ви ден не се пада пет дни преди моя or smth.
4. ужасно лесно се засягам от хора, на които държа. ако някой непознат ме напсува, няма да ми направи чак толкова голямо впечатление. за сметка на това онзи ден водех нещо като полу-спор с един човек & he said that i`m brainwashed & went into this weird drama queen mode & i`m still mad.
5. което ни води до фактът, че съм drama queen, взимам всичко насериозно, не обичам да се отнасят зле с мен и обикновено дефинирам зле като повишаване на тон, нехаресване на червилото ми и това най-добрата ми приятелка да иде на чужд купон за нова година, защото съм я поканила прекалено късно. прекалено емоционална съм, ако веднъж съм се привързала към вас просто ще очаквам да се отнасяте с мен като с принцеса, колкото и нелогично и тъпо да ви звучи.
6. понякога мога да не излизам от нас в продължение на една седмица и да не искам да общувам с никого. което не значи, че съм сърдита. или поне не винаги значи, че съм сърдита.
7. толкова отвратително непохватна съм, че се срамувам от себе си. веднъж се спънах в чаша с текила в собствения си апартамент и я счупих. никой друг не счупи или повреди нищо.
8. не вярвам на комплименти, каквито и да са, защото съм убедена, че всичко е огромна конспирация и всъщност никой не ме харесва.
9. мога да получа panic attack от нещо елементарно като ходене до пощата. в петък трябваше да изпратя колет на khaleesi и, кълна се, ако не бях с нивяна щях да избягам и никога да не изпратя нищо. по-лошото е, че не искам никога да се връщам в тази поща, а имам поне още един колет за изпращане.
10. ако трябва да напиша нещо, за което знам, че някой друг ще го чете и ще го оценява като литературно произведение, откачам. блог постовете не ме занимават, защото не са литература, нито нещата, които пиша за забавление и за себе си. в момента, в който трябва да го прочета на някого, обаче, мога да намеря хиляда грешки. по-лошото е, че когато съм написала нещо за някого и искам да му го покажа, обикновено в последния момент на редакцията решавам, че това е най-лошото нещо, което съм писала от години и че човекът ще ме съди ужасно много, ако му го дам или, още по-лошо, ще се престори, че му харесва само и само да не ме разочарова.
11. гримът ми през повечето време е направен за около пет минути, при това некадърно и през по-голямата част от деня не му обръщам никакво внимание.
12. наистина, ама наистина много обичам да си снимам храната, go ahead, judge me.
13. розовото е един от любимите ми цветове, особено пастелено розовото и обичам всякакви неща с цветя по тях. напълно наясно съм, че звуча като пет годишно момиченце, което си играе с барбита.
14. обичам плюшени играчки, спя с плюшени играчки и нико не може да ме убеди, че това е необичайно.
15. говорейки за спане, ритам много, въртя се, крадя одеала и понякога мърморя насън. също така имам много кошмари, което прави спането с мен доста... странно.
16. ако спя с някого в едно легло, обикновено се събуждам ужасно рано, ставам и започвам да се опитвам да не шумя, което ме прави прекалено шумяща.
17. мрънкам за състоянието на косата си през цялото време. а ако съм потна нещата стават страшни.
18. веднъж за малко да се разплача, защото една приятелка ми каза, че adventure time е за деца. дори не лъжа.
19. постоянно ми се спи. постоянно.
20. говоря си на английски или на немски когато съм сама. представям си, че трябва да проведа разговор с някого и си го репетирам, за да си упражнявам езиците. всички смятат, че е ужасно странно.
21. всъщност акцентът ми на английски не е зле, но през повечето време съм ужасена, че казвам нещата грешно и звуча като пълно селянче. защото на някого всъщност би му пукало за акцента ми, но пък паниката ми обикновено е ирационална.
22. мързелива съм и отлагам почти всичко за последния възможен момент. всичко. абсолютно всичко. чистене, миене, домашни, излизане с хора, ставане, абсолютно всичко.

(запазвам си правото да допълвам списъка по всяко време)

p.s. този вторник ще получите ревю на книга, защото съм си наумила да спра да пиша само дълги недоволни постове тук.
ако искате да прочетете нещо за конкретна книга, пуснете предложението си в коментарите тук, във фейсбук, аск или където искате

3 коментара:

  1. правя абсолютно всичко, което си напислала, само дето английският акцент винаги е било една от малкото причини за самочувствието ми. Girl, I feel you.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ah, аз обикновено се паникьосвам толкова много и забравям думи и съм ужасна сред хора, като цяло. онзи ден, например, ми отне около три минути и едно ужасно сложно изречение, за да обясня думичката "cot".

      Изтриване
  2. Хей! Днес случайно попаднах на блога ти и започнах да разлиствам към по стари постове. Аз също се паникьосвам много, а сега ще участвам и в театър и направо се побърквам.. както и да е наистина се радвам, че открих блога ти и съм на същото мнение за 10. не обичам никой друг да чете нещата ми било то за училище или някакви мои си нещица, когато си предавам проекти и есета искам просто да си го прибера обратно в чантата и да си тръгна...

    ОтговорИзтриване